Wycieczka Wisła 2022

W dniach 29.08. – 02.09.2022r. Stowarzyszenie „Bratnich Serc” … zorganizowało wycieczkę do Wisły. Wzięło w niej udział 37 osób.

Nim stanęliśmy na kwaterze zatrzymaliśmy się w centrum Wisły. Można było pospacerować deptakiem, zwiedzić kościół, zakupić pamiątki. Wczesnym popołudniem byliśmy u celu w hotelu Ogrodzisko w Wiśle Malince. Po zakwaterowaniu udaliśmy się pod wiatę gdzie przy grillu spędziliśmy miło czas. Nieopodal można było się ochłodzić w strumieniu, pograć w piłkę lub poćwiczyć na przyrządach. Wieczorem po kolacji zebrała się cała nasza społeczność, by podzielić się swoimi wrażeniami. Codziennie chętni mogli wziąć udział w porannej gimnastyce.W kolejnym dniu po śniadaniu naszym celem było zobaczenie skoczni im. Adama Małysza gdzie nasi skoczkowie trenowali, a zwieńczeniem wrażeń była rozmowa i wspólna fotka z Piotrkiem Żyłą. Po południu Ciuchcia Wiślańska ruszyła z nami w trasę zatrzymując się miejscach godnych obejrzenia: Zameczek Prezydenta, zapora mała w wodospadem i duża z widokiem na Jezioro Czerniańskie. Wieczorem mogliśmy sprawdzić swoje walory głosowe podczas karaoke, by potem do późna kibicować naszym siatkarzom.

Na Pętlę Cienkowską jedni dostali się kolejką linową, a bardziej zaprawieni ruszyli pieszo szlakiem, by potem kolejką zjechali ze szczytu skoczni i spotkali się z pozostałymi na wspaniałych lodach. Po południu piekliśmy kiełbaski, a dobra atmosfera udzielała się wszystkim. Atrakcjami dla chętnych była sauna i jacuzzi. Kolejnym punktem naszej wycieczki był Kościół Ewangelicko – Augsburski, podążaliśmy także szlakiem – dotarliśmy w górę do polany gdzie chwilę odpoczęliśmy w starej chacie uwieczniając swoją obecność pamiątkowym zdjęciem. Ostatniego dnia leśną trasą zbieraliśmy grzyby, a na szczycie podziwialiśmy piękne widoki na Wisłę Malinkę. Pogoda w czasie całego pobytu dopisywała. Wyjeżdżając zabraliśmy ze sobą niezapomniane wrażenia.

Wyjazd wpłynął na zintegrowanie grupy, rozwinięcie działań samopomocowych i rozbudził zainteresowania możliwością alternatywnego spędzania czasu wolnego osobom niepełnosprawnym z problemami zdrowia psychicznego.

« poprzedni artykuł   następny artykuł »